iodwj8ym2uovkvskbrpc.swf پرسش پاسخ اختصاصی پردیس گیم با 2K Czech - نادر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نادر
 
 
جمعه 89/5/8 :: 4:36 عصر ::  نویسنده : نادر
کمتر از یک ماه دیگر تا
عرضه Mafia II باقی مانده است. این بار از طرف سایت پردیس به سراغ
سازندگان این بازی، از جمله جک اسکالیچی (Jack Scalici) کارگردان، دنبی
گریس (Denby Grace) تهیه کننده و دن اشمیتو (Dan Schmittou) طراح گیم پلی
رفته ایم و پرسش و پاسخی در مورد Mafia II با آن ها داشته ایم. تعدادی از
سوال های خوب شما هم از سازندگان پرسیده شده است.
 
پرسش و پاسخ از دن اشمیتو طراح گیم پلی
 
پردیس: چه تعداد اسلحه می توان در بازی حمل کرد؟

دن: هر تعدادی که بخواهید. همانند Mafia I می توانید هر نوع اسلحه ای را
همراه داشته باشید. بیش از هر چیز ما می خواهیم نهایت لذت را برای مخاطب
خلق کنیم و شما می توانید با انواع و اقسام اسلحه ها در جنگ ها شرکت کنید.

پردیس: آیا وقتی به دشمن شلیک می کنیم، بر مبنای نقطه آسیب دیده، دشمن واکنش نشان خواهد داد؟

دن: بله، به طور مثال می توانید به زانوی دشمن شلیک کنید و مشاهده کنید که
به زمین می افتد، پس از آن می توانید بالای سر او رفته و با مشت و یا ضربه
تمام کننده اسلحه او را بکشید. این سیستم خیلی جالب است.
 
 
پردیس: آیا می توان موهای ویتو را تغییر داد؟

دن: نه. بعضی از نکات بازی به بدنه سینمایی آن ضربه می زد و تمام تمرکز ما
بر این است که بر مبنای داستان و سناریو بازی پیش برویم. البته شما می
توانید ماشین و لباس خود را عوض کنید.

پردیس: چه تعداد مراحل مخفی کاری در بازی وجود خواهند داشت؟

دن: تا یک ماه دیگر خواهید فهمید.

پردیس: چه تعداد زاویه دوربین در زمان رانندگی وجود خواهد داشت؟

دن: چهار زاویه دوربین در بازی وجود خواهد داشت.
 

 



پرسش و پاسخ با جک اسکالیچی کارگردان
 
 
پردیس: آیا امتیازهای بازی در نقدها برای شما مهم هستند؟

جک: بستگی به کسی که بازی را نقد می کند دارد، ولی بله، امتیازهای بازی
خیلی مهم هستند، چون می فهمیم مردم به چه میزان بازی را دوست داشته اند.
البته اگر امتیاز 10 از 10 نگیریم، من مچ دستم را نخواهم شکست!

پردیس: حالا که بازی تمام شده و زمان استراحت است چه احساسی دارید؟

جک: همه ما از پایان یافتن Mafia II خوشحال هستیم، ولی چه کسی می گوید وقت
استراحت فرا رسیده؟ تا زمان عرضه، کارهای خیلی زیادی داریم.
 
 
 
پردیس: در چند Preview خوانده ایم که مراحل
بازی کوتاه هستند، این در حالیست که ما عاشق مراحل بلند Mafia I بودیم،
مثل مرحله Lucky Bastard.

جک: تمام مراحل توسط همان کسانی ساخته شده که روی مراحل نسخه اول کار کرده
اند، اگر آن ها فکر کنند که باید مراحل طولانی باشند، ما هم طولانی می
سازیم. البته بسیاری از مردم دوست ندارند فکر کنند که تا ابد درگیر یک
مرحله می شوند. در کل مراحل اصلا کوتاه نیستند و اتفاقا بعضی ها در
Previewهای خود به طولانی بودن آن ها اشاره کرده اند.

پردیس: داستان Mafia I عالی بود، ولی ایرادهایی هم داشت. مثلا
وقتی تامی به دنیای خلافکارها وارد شد بلافاصله با پدرخوانده روبرو می شد.
چطور ممکن است یک راننده بلافاصله پس از ورود به خانواده با رئیس آن روبرو
شود؟

جک: من با شما موافق هستم و قبول دارم این جور چیزها مسخره و غیر قابل
باور هستند، ولی دیگر لازم نیست در Mafia II نگران آن ها باشید. در ابتدا
همه به شما مشکوک هستند و باید از پایین ترین سطح خودتان را ثابت کنید و
اعتماد آن ها را جلب کنید. حتی بعد از این که آن ها به شما اعتماد می
کنند، در بسیاری از موارد شما را بی خبر می گذارند، چون رئیس فکر می کند
که لازم نیست چنین چیزهایی را بدانید.

پردیس: آیا تمام نسخه های بازی در یک سطح کیفی هستند؟

جک: بله، بازی روی هر دو کنسول به یک صورت اجرا می شود.

پردیس: چه میزان از بازی را در دهه 40 هستیم؟

جک: حدود 1/3.
 
 
پرسش و پاسخ با دنبی گریس تهیه کنند
 
 
پردیس: نظرتان راجع به GTA چیست؟

دنبی: من واقعا در زندگی خیلی خوشبخت بوده ام که برای Rockstar و 2K کار
کرده ام. من روی GTA 2 ،GTA III و Vice City کار کرده ام و یکی از
طرفداران این بازی هستم و منتظر تمام شماره های بعدی بازی هستم.

پردیس: Lead Platform این بازی کدام بوده است؟

دنبی: ما بازی را روی هر سه پلتفرم به یک شکل و در یک زمان ساخته ایم.

پردیس: نسخه PS3 بازی دارای مضامین انحصاری است. آیا این مضامین انحصاری در حیطه زمان محدودی است؟

دنبی: نمی توانم به این سوال پاسخ دهم.
 
پردیس: آیا امکانش هست که Mafia را روی پرده سینما ببینیم؟

دنبی: خیلی دوست دارم، ولی سیاست های هالیوود دست ما نیست.

پردیس: آیا کل شهر از ابتدا قابل بازی خواهد بود؟

دنبی: بله.

پردیس: آیا صدمات وارده به ماشین بر کنترل و سرعت آن تاثیر می گذارد؟

دنبی: بله، سرعت ماشین ممکن است کم شود و کنترل هم سخت خواهد شد. بسته به
صدمات وارده به موتور یا لاستیک ها، این تغییرات ایجاد خواهند شد.

پردیس: آیا نسخه های کنسولی NVIDIA Apex Clothing را پشتیبانی می کنند؟

دنبی: بله، در تمامی پلتفرم ها این سیستم وجود دارد.

مصاحبه کننده: حمیدرضا نیکوفر



موضوع مطلب :
     
درباره وبلاگ


نادر
نادر هستم ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگویم.

موضوعات
RSS Feed
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 65722

                        
 
 
 
سنگ « چشم ببر »