iodwj8ym2uovkvskbrpc.swf جام جمی ها بخوانید....... - نادر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نادر
 
 
پنج شنبه 89/5/7 :: 12:34 عصر ::  نویسنده : نادر

سلام دوباره مزاحم
شدم.

نتونستم جلوی خودم را
بگیرم و این را نوشتم. میدانید روزنامه جام جم در روزهای یکشنبه ضمیمه ای دارد به
نام کلیک. که واقعا دستشون درد نکه چون یکی از طرفداران سرسخت این ضمیمه هستم و
حتی یک ضمیمه نشده این روز از دست بدهم. خب حالا بحث من در مرورد ضمیمه روز 16
خرداد 1389 میباشد که نوشتند این بازی رقیب ندارد . ( شاهزاده فارس و ارتش سلیمان
( شاهزاده فارس 5 ) ). آخه خودتون بگویید نقطه قوت این بازی چیست؟ گرافیک بد حتی
به جزئیات هم توجه نشده. بعضی جا ها شاهزاده دستش تو دیوار هم میره. رنگ آمیزی هم
اصلا خوب نیست. بعضی از رنگها اصلا ربط به اون قسمت نداره. خودتون بازی کنید
میفهمید. صداگذاری هم بسیار بده. آهنگش که مزخرفه. حتی دوبله کردنش. میدونید که در
این بازی سیاه لشکری کاری مثلا فارسی صحبت میکنند. آخه کجاش فارسی هست . 4 تا افغانی
( توهین به افغانی های خوبمون نشه چون خودم یکی از بهترین دوستانم افغانی میباشد )
آوردند مثلا فارسی صحبت میکنند. کجاش فارسی هست. نور پردازیش که بده. دشمنان هم اصلا
چیزی به نام هوش نبرده اند بیا راهت اونها را بکش. شمشیر زنیش که مزخرفه.2 تا 3 تا
حرحت شمشیر بیشتر که نمیزنه. من را ببخشید که این طوری صحبت کرم. اصلا من این
وبلاگ را راه انداختم تا نقد و بررسی سایتهای دیگر و نظر خودم در مورد سایتها روزنامه و بازیها بنویسم. بعضی ها شاید میگویند
بابا تو بیشتر مطالبت کپی برداری هست. بله چرا دروغ بگویم. اصل این وبلاگ نشان
دادن مطالب سایتهای دیگر در یکجا میباشد. در قسمت توضیح در مورد وبلاگ هم نوشتم.

خب دیگه نظر لطفتون
میباشه که من را تحمل میکنید.

از روزنامه جام جم (
کلیک ) معذرت میخواهم این طوری نوشتم.آخه هر کَسی میتونه نظرش را آزادانه بگوید.
شما هم اگر در مورد من نظر یا انتقادی دارید بنویسید با کمال میل میخوانم و خوشحال
میشوم. شما هم باید خوشحال باشید که خوانندگانی دارید که اینقدر به شما اهمیت
میدهند.

 

نویسنده : نادر (
مدیر وبلاگ )

naderppt@yahoo.com




موضوع مطلب :
     
درباره وبلاگ


نادر
نادر هستم ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگویم.

موضوعات
RSS Feed
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 65545

                        
 
 
 
سنگ « چشم ببر »