iodwj8ym2uovkvskbrpc.swf هوش خود را محک بزنید - نادر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نادر
 
 
پنج شنبه 89/5/7 :: 8:1 عصر ::  نویسنده : نادر

امروز آقای علی س به من میل زده بود و از من درخواست کرده بود که یک
بازی بهش معرفی کنمکه فکری باشد.

دوست عزیز این بازی وجود دارد. بازیهایی تو این سبک موجود میباشد مانند
سری بازیهای شرلوک هلمز و پوارو.

بازی رمز داوینچی و سایلنت هیل هم خیلی خوب میباشد. اما اگر یک بازی
واقعا فکری ماجرایی میخواهید پیشنهاد

بنده حقیر بازی1 The Black Mirror ( آیینه سیاه 1)
میباشد. نسخه دوم این بازی هم موجود میباشد اما من شماره دومش

را بازی نکرده ام. آیینه سیاه 1 دوبله اش هم موجود میباشد. اگر پیدا
نکردی میتوانی از خودم بخری که باید بری تو قسمت خرید

بازی طبق دستورالعمل عمل کنی. موفق و پیروز باشید.

نویسنده : نادر (
مدیر وبلاگ )




موضوع مطلب :
     
درباره وبلاگ


نادر
نادر هستم ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگویم.

موضوعات
RSS Feed
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 65722

                        
 
 
 
سنگ « چشم ببر »