iodwj8ym2uovkvskbrpc.swf نقد و بررسی بازی اهریمن خاموش 5 ( رزیدنت اویل 5 ) - نادر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نادر
 
 
پنج شنبه 89/5/7 :: 12:39 عصر ::  نویسنده : نادر

اگر امتیاز دهی این بازی دست من بود از 0 تا 10 به این بازی امتیاز 4
میدادم.

میپرسید چرا ! چرا که نه . از همون اولی که بازی شروع میشه اصلا معلوم
نیست چطور شروع شد.

نقش مرد بازی که در قسمت 4 این بازی لیون نام داشت که در این بازی من
توجه به اسمش نکردم چطور به این هیکل رسیده است. مشکل در تیراندازی در این باز
بارز میباشد . بعضی از دوستانم به من گفتند ما که در بازی چیزی ندیدیم مشکلی که
نداشت. بله شماهایی که اسم جدید یک بازی میشنوید
حالا میخواهد هر چی باشد سریع میروید اون بازی را نصب میکنید و بدون درنگ بازی
میکنید خب اصلا میشه به ریزه کاری های بازی توجه کرد. ( گرافیک . صدا و ... )

خب از اینها بگذریم. از نظر من بهترین نسخه بازی رزیدنت اویل ( نسخه
های شماره ای ) نسخه 4 این بازی میباشد. در ضمن بازی رزیدنت اویل فقط همین 5 قسمت
خلاصه نشده است. اگر شما بازیکن دستگاه کنسول ( پلی استیشن ) باشید نسخه های بسار
متنوعی از این بازی موجود میباشد که نظر من بهترین بازی رزیدنت اویل به غیر از اون
5 نسخه که گفتم شماره 4آن بهتر است اون قسمتی که فقط در کشتی به سر میبرد ( پلی
استیشن 2 ) شاید بتوان از شماره 4 این بازی هم بهتر یاد کرد. حالا هر چی که بود
تموم شد با منتظر شماره بعدی این بازی باشیم. من نظرم را گفتم هر کسی هم میتونه
نظر خودش را بگوید ( آزادی ! ) شما هم اگر
نظری دارید برایم بنویسید.

نویسنده : نادر (
مدیر وبلاگ )




موضوع مطلب :
     
درباره وبلاگ


نادر
نادر هستم ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگویم.

موضوعات
RSS Feed
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 65756

                        
 
 
 
سنگ « چشم ببر »