iodwj8ym2uovkvskbrpc.swf نادر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نادر
 
 
پنج شنبه 89/5/7 :: 11:27 صبح ::  نویسنده : نادر

سلام چند تا سایت معرفی می کنم که از نظر
من بهترین هستند


ابزار وبلاگها .parstools.com. www

دانلود نرم افزار بازی کتاب و .... www.softgozar.com

سایت بین المللی بازی در دنیا www.mgi.com اگه فیلتر نباشه

سایت بین المللی فیلم در دنیا www.imdb.com

بهترین سایت آپلود رایگان عکس www.img4up.com

آپلود فایل   www.upload4pic.co.cc/

آپلود : یکی از دوستانم به من معرفی کرد
میگه بهترین هست پس من هم میگویم بهترین هست 
www.irfreeup.com/

 

 

لطفا منتظر معرفی سایتهای جدید باشید

 




موضوع مطلب :
     
چهارشنبه 89/5/6 :: 11:16 عصر ::  نویسنده : نادر



















  • one
    From May 28 through July 31, 2010, spend $25 or more on any combination of the TRANSFORMERS toys listed below.
  • three
    Send us your receipt and the online redemption form by August 16th.
  • two
    Print and complete the online redemption form.
  • printform





موضوع مطلب :
     
چهارشنبه 89/5/6 :: 11:15 عصر ::  نویسنده : نادر
When assassins from Agent 47"s contract agency, The ICA, are
systematically eliminated in a series of hits, it seems a larger, more
powerful agency has entered the fray. For Agent 47 it"s business as
usual, until suddenly he loses contact with The ICA. Sensing that he
may be the next target, he travels to America, where he prepares to
make a killing. Agent 47 is back and this time he"s paid in cold, hard
cash. How the money is spent will affect his passage through the game
and the weapons at his disposal, resulting in a unique gameplay
experience for each player. Powered by a new version of Io"s stunning
Glacier engine, Hitman: Blood Money delivers the most
brutal and
realistic simulation of life as the world"s deadliest assassin
http://www.pardisgame.net/images/gamespic/20091222_932470_74475.jpg



موضوع مطلب :
     
چهارشنبه 89/5/6 :: 11:5 عصر ::  نویسنده : نادر
کی از محبوب ترین سری
بازی هایی که هر ساله از سوی EA Sports منتشر می شود، سری بازی های FIFA
است. اما زمانی که شما موظف هستید تا هر سال یک بازی پر طرفدار را عرضه
کنید و همیشه هم در آن تنوع و تغییرات مثبت ایجاد کنید، کار کمی سخت می
شود. مثل همیشه باید تغییرات اساسی در بخش گیم پلی بازی صورت بگیرد. در
چند سال گذشته تیم سازنده این بازی (EA Canada) جامعه بسیار بزرگی را از
علاقه مندان به این بازی تشکیل داده است. اما واقعا ایجاد تغییرات در بازی
ای که همه ساله عرضه می شود، تا چه حد خواهد بود؟ FIFA 11 نسبت به FIFA 10
چه تغییراتی خواهد داشت؟ این ها سوالاتی هستند که قصد داریم در این مطلب
به آن ها پاسخ دهیم. از تغییرات قابل توجه این نسخه نسبت به نسخه گذشته می
توان به این مسئله اشاره کرد که تمام بازیکن ها در این نسخه از ابتدا
ساخته شده اند. بر اساس گفته های تهیه کننده بازی، در این نسخه همه چیز از
نو بنا شده است و همه چیز واقعی تر از قبل خواهد بود. برای کسانی که FIFA
را به صورت جدی بازی نمی کنند این تغییرات چندان قابل توجه نخواهد بود.
 
اما زمانی که بازیکنان حرفه ای این تغییرات را با
نسخه سال گذشته مقایسه کنند، می فهمند که این تغییرات بسیار مفید بوده
اند. در حالت کلی، بازیکنان با تغییرلات اندکی در ظاهر بازیکن های فوتبال
روبرو می شوند. در بازی چهار قد و قواره اصلی برای بازیکن ها در نظر گرفته
شده اند. کوتاه، متوسط، بلند و مخصوص که برای بازیکنانی مانند پیتر کرواچ
(Peter Crouch) کاربرد دارد. همچنین در بازی سه نوع Subcategories برای هر
بدن در نظر گرفته شده است که شامل: لاغر، عادی، بزرگ (تپل) می شوند. تنوع
بیشتر در این بخش باعث می شود که بازیکن ها برای افرادی که بازی می کنند،
قابل تشخیص باشند. مدل های جدید برای بازیکن ها تنها بخشی از تلاش های EA
برای رسیدن به شخصی سازی کامل بازیکن ها است. انتقادهای زیادی به سری بازی
های FIFA می شد که شخصی سازی های ضعیفی در بازی قرار گرفته اند. به همین
دلیل تیم سازنده هم سعی کرده تا با در نظر گرفتن این انتقادها بازیکن ها
را بسیار طبیعی تر طراحی کند. به طور کلی می توان تغییرات این قسمت را به
چهار دسته تقسیم کرد:
 
1- دریبل های خاص تک نفره: بعضی از بازیکن ها توپ را نزدیک به خود نگه می
دارند و با قدم های کوتاه می دوند. بعضی ها با شوت های بلند دریبل داده و
بسیار سریع حرکت می کنند. دریبل های بازیکن های معروف مانند رونالدو
(Ronaldo) و مسی (Messi) هم به صورت ضبط حرکات (Motion Capture) در بازی
قرار گرفته اند و انجام دادن آن ها بسیار زیبا است.

2- خوشحالی های قابل تغییر پس از گل زدن: صحنه های پس از گل و خوشحالی های
هر بازیکن در نوع خود بسیار زیبا  و دیدنی هستند. در این نسخه، این قسمت
هم بسیار بهتر و زیباتر طراحی شده است. به طور مثال، خوشحالی بازیکنانی
مانند کارلوس توز (Carlos Tevez) و فرناندو تورس (Fernando Torres) بسیار
خوب در بازی شبیه سازی شده اند. همچنین بازیکنان می توانند پس از گل
خوشحالی های متفاوت و جدیدی را با بازیکن انجام دهند. بر اساس گفته تهیه
کننده، این بازی بیش از 90 حالت خوشحالی شناخته شده در بازی قرار دارند.
 
3- هوش مصنوعی بازیکنان هم تیمی به صورت واقعی عمل می کند: EA در این نسخه
رفتار فوتبالیستی که توسط بازیکن کنترل می شود و آن هایی که به وسیله هوش
مصنوعی کنترل می شوند را بسیار بهتر کرده است. به طور مثال، زمانی که شما
با بازیکنی مانند وین رونی (Wane Rooney) بازی نمی کنید، می بینید که او
به روش های متفاوتی سعی خواهد کرد که خود را در جریان بازی قرار دهد و شما
را وادار به همکاری با خود می کند. حرکات بدون توپ آن ها بر اساس بازی تیم
ها و افراد مختلف بسیار بهتر شده اند.

4- مهارت ها: بازیکن ها در سری بازی های FIFA بر اساس بیش از 30 مشخصه
مجزا شبیه سازی می شدند (مشخصه هایی مانند انجام حرکات مخصوص، پاس های
بلند، پاس های مخصوص و...).
 
تهیه کننده بازی می گوید که سیستم پاسکاری “Ping Pong Passing” چیزی بود
که پایه گذاری آن در FIFA 10 صورت گرفت. بازیکن از همان لحظات ابتدایی
بازی می تواند پاسکاری سریع را انجام دهد و به سرعت حرکت کند. در FIFA 11
سیستم جدیدی به نام “Pro Passing” در بازی قرار گرفته و بسیاری از مشکلات
سیستم قبلی را برطرف کرده است. این سیستم نسبت به نسخه های گذشته به
بازیکن مهارت های بیشتری را انتقال می دهد. می توانید دکمه پاس را بیشتر
نگه دارید تا پاس های قدرتمندی بدهید. امسال سعی شده تا قدرت شوت ها به
صورت ایده آلی در بازی قرار بگیرد تا زمانی که توپ برای شما ارسال می شود،
بتوانید راحت آن را در اختیار بگیرید. سیستم پاسکاری در این نسخه بسیار
ارتقاء پیدا کرده است و اصلا قابل مقایسه با نسخه های قبلی نیست. بیش از
هزاران المان وجود داشتند که می توانستند باعث موفقیت یا شکست سیستم
پاسکاری در بازی شوند که از بین آن ها می توان به هوش مصنوعی بازیکنان
برای تشخیص جهت توپ، تشخیص فاصله بازیکن ها با بازیکنان دفاع و فشاری که
آن ها برای گرفتن توپ وارد می کنند، قدرت ضربه زدن به توپ و... اشاره کرد.
 
برای اولین بار در این بازی سیستم پاسکاری به سطح
بالایی از مهارت نیاز خواهد داشت و همین مسئله چالش بیشتری بین بازیکن ها
ایجاد می کند. این کار دقیقا همان چیزی است که در فوتبال واقعی هم انجام
می شود. دروازه بان ها هم مثل همیشه مد نظر سازندگان بوده اند. یکی از
مهمترین بخش هایی که در خصوص دروازه بان ها در این نسخه تغییر کرده است،
بیشتر شدن زمان هایی است که باید فقط به دروازه بان ها اتکا کنید. مثلا
زمان هایی که بازیکن حریف در جهت مخالف شوت می کند، دروازه بان با حرکت
های سریع خود می تواند توپ را متوقف کند. زمانی که دروازه بان در جهت توپ
حرکت می کند و در یک لحظه جهت آن تغییر می کند، دروازه بان با لحظه ای
حساس روبرو می شود. چرا که در آن لحظه باید حرکت درست را انجام دهد. ضربات
کرنر در این بازی هم مورد توجه سازندگان قرار گرفته اند. تهیه کننده FIFA
در این باره می گوید، قبلا بازیکنان در محوطه جریمه به صورت غیر طبیعی،
مسیر حرکت توپ را پیش بینی می کردند و به محل فرود توپ می رفتند. امسال
بازیکنان پس از ارسال توپ منحنی را که توپ سیر می کند را دنبال می کنند و
پس از آن تصمیم می گیرند که  توپ کجا فرود می آید.
 
در این نسخه بازیکن ها هنگامی که توپ مسیر خود را طی
می کند، می توانند تصمیم گیری های بهتری را انجام دهند و بسیار سریع تر از
قبل به محل مناسب بروند. بر اساس گفته سازندگان، بیش از هزار مشکل کوچک در
گیم پلی بازی در این نسخه برطرف شده اند. مشکلاتی که در بخش های شوت های
چرخشی، دودین های پر سرعت در زمان طولانی، پرتاب های دستی، فشار های دفاعی
و... از جمله مواری هستند که در این نسخه دیگر وجود ندارند. در این نسخه
می توان صحنه های آهسته را روی هارد دخیره کرد، می توان از موسیقی های
دلخواه خود در بازی استفاده کنید و حتی می توانید تیم دلخواه خود در این
بازی را با سلیقه خود تغییر دهید. البته همه ساله تغییراتی در سری بازی
های FIFA اتفاق می افتند که شاید کمتر کسی به آن ها توجه داشته است. اکثر
طرفداران بیشتر دوست دارند تا بازی از لحاظ جلوه های بصری پیشرفت داشته
باشد. البته تغییر در جلوه های بصری بازی با توجه به اینکه بازی هر سال
عرضه می شود، چندان کار آسانی نیست. اما با توجه به نسخه هایی که در چند
سال اخیر از FIFA مشاهده کرده ایم، حتما امسال هم شاهد پیشرفت در این بخش
خواهیم بود. این بازی در تاریخ 28 سپتامبر برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و سایر
کنسول ها عرضه خواهد شد. البته لازم به ذکر است که نسخه PC این بازی امسال
کاملا متحول شده و به همان صورت نسخه های Xbox 360 و PS3 عرضه خواهند شد.

نویسنده: مجید نوردوست



موضوع مطلب :
     
چهارشنبه 89/5/6 :: 11:0 عصر ::  نویسنده : نادر
قصد داریم نگاهی به
عنوان تازه تام کلنسی (Tom Clancy) یعنی H.A.W.X 2 بیندازیم که باز هم ما
را به آسمان می برد و با پیشرفته ترین هوابردهای جنگی آشنا می کند. طبق
معمول دنیایی که کلنسی خلق کرده پر از آشوب و خرابی است. تعدادی موشک هسته
ای از یکی از فرودگاه های نظامی روسیه دزدیده شده که احتمالا توسط استقلال
طلب های این کشور به خاک های اروپا منتقل شده است. این بار از آنجایی که
بحرانی بزرگ جهان را تحدید می کند و هر لحظه ممکن است تروریست ها با این
موشک ها دست به کشتار مردم بزنند، نیروی هوایی آمریکا یعنی H.A.W.X، نیروی
دریایی اروپا و ارتش نیروهای ویژه روسیه وارد کار می شوند. تمام این ارتش
ها با 32 جت جنگی لایسنس شده و اسلحه های واقعی در دستان شما قرار می
گیرند تا دنیا را از دست تروریست ها نجات دهید. وقتی نمایش بازی شروع شد،
اولین چیزی که توجه همه را جلب کرد، گرافیک آن بود. Ubisoft Romania بسیار
سخت روی این قسمت کار کرده تا چیزی متفاوت تر از قبل بسازد. جزئیات سطح
زمین بسیار بالاتر رفته است. درخت های زیبا با بافت های پرجزئیات زمینه یک
گرافیک خوب برای H.A.W.X است. شما همانند فرشته نجات باید مواظب نیروهای
Future Soldier از Ghost Recon باشید.
 
در نمایشی که مشاهده کردیم سوار یک F-16 هستیم که
روی یک ناو بزرگ آماده پرواز است. از آنجایی که بعد از عرضه نسخه اول،
طرفداران بازی انتقادهای زیادی به Ubisoft به خاطر نبود سیستم Take-offs
کرده بودند، که این بار در H.A.W.X 2 می توانید هواپیما را از روی زمین
بلند کرده و حتی آن را فرود بیاورید. این سیستم در نسخه دوم بسیار خوب،
واقعی، جذاب و خیلی ساده و کارآمد طراحی شده است. با مشاهده سیستم مبارزات
باز هم با همان گیم پلی زیبا Arcade مانند قبل روبرو هستیم و می توانید
حرکات نمایشی جالبی روی هوا انجام دهید. البته با بالا بردن درجه سختی
H.A.W.X به یک عنوان بسیار سخت برای بازیکن های Hardcore تبدیل می شود که
Ubisoft در حقیقت یک توازن میان هر دو گروه از بازیکن ها ایجاد کرده است.
ادوارد داگلاس (Edward Douglas) تهیه کننده بازی می گوید: "این بازی یک
شبیه ساز نیست و ما اصلا سعی نکردیم که این طور باشیم. ما نمی خواهیم به
بازیکن یاد دهیم چطور یک هواپیما کنترل کند". HUDها بسیار واضح و کوچک
هستند. بر خلاف بازی های Arcade که صفحه را پر از اطلاعات می کنند، در
H.A.W.X 2 فقط یک پنل سرعت در سمت چپ با یک نقشه تاکتیکی کوچک در زیر آن
وجود دارد. اطلاعات اسلحه ها در گوشه سمت راست هستند که خیلی کوچک و واضح
طراحی شده اند.
 
پرواز بر فراز کوه ها، بیابان ها و زیر پل ها فوق
العاده جذاب است و افکت های صوتی و تصویری جالبی برای هر کدام از این قسمت
ها طراحی شده که به بهترین نحو، جو موجود را انتقال می دهد. این بار
یارهای تیمی شما بسیار بیشتر شده اند و البته هوش مصنوعی آن ها هم بسیار
بهتر شده است. در حین حمله به یک پایگاه نظامی دشمن، نیروهای ویژه به کمک
شما می آیند و می توانید همانند جهنم آتش بر سر دشمنان خود بریزید. حتی در
این شماره هلیکوپترهای خودی هم به کمکتان می آیند و با تیربار خود نیروهای
پیاده را گلوله باران می کنند. در نمایش های منتشر شده F-16 ما به یک
Rocket Launcher و یک دوربین خودکار که روی دشمنان قفل می کند، مجهز بود.
همچنان تیرباری که زیر موشک وصل است، می تواند به صورت خودکار دشمنان را
از پای در آورد. حتی می توانید هواپیمای خود را به صورت  Autopilot در
آورده و یک موشک شلیک کنید و دوربین را روی آن ببرید و تا زمان برخورد به
هدف موشک را دنبال کنید. در این شماره سیستم XP اضافه شده که با نابودی
دشمنان می توانید نکات جالبی را باز کنید و حتی اسلحه های خود را تقویت
کرده و مضامین جدیدی به موشک خود اضافه کنید. هر مرحله ای که تمام می کنید
به قسمت Arcade Challenge اضافه می شود و در آن می توانید با دوستان خود
به صورت Co-Op بازی کنید.
 
در این قسمت با یار خود می توانید یک جوخه تشکیل
دهید، رهبر آن شوید و به صورت تاکتیکی دشمنان خود را نابود کنید. نبردهای
هوایی بسیار سریع هستند. از بالای ابرها به پایین ترین نقطه فرود می آیید
و دوباره به دل کوهستان رفته و همه جا را موشک باران می کنید. همانند قبل
سیستم هدف گیری خودکار در بازی وجود دارد که روی دشمن قفل کرده و کار را
برای شما آسان می کند و می توانید با زدن دکمه Y در Xbox 360 بین هدف ها
سوئیچ کنید و حتی روی آن ها زوم کنید. برای فرود آمدن باید همانند
هواپیماهای واقعی اول از برج مراقبت اجازه بگیرید. بعضی وقت ها ممکن است
فرودگاه دچار حمله شده باشد و باید ابتدا آنجا را پاکسازی کنید تا اجازه
فرود به شما داده شود. باز هم تام کلنسی یک عنوان نظامی جذاب ساخته که
همانند قبل هیجان بی اندازه ای دارد. H.A.W.X 1 با وجود نواقص زیاد فروش
بسیار بالایی داشت و عنوانی لذت بخش بود. در نسخه دوم Ubisoft ایرادهای
قبل را برطرف کرده و بازی خوش ساختی را آماده عرضه کرده است.

نویسنده: حمیدرضا نیکوفر



موضوع مطلب :
     
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ


نادر
نادر هستم ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگویم.

موضوعات
RSS Feed
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 67119

                        
 
 
 
سنگ « چشم ببر »